Informacja o Urzędzie Gminy Brudzew tekst łatwy do czytania (ETR)

Informacja o Urzędzie Gminy Brudzew tekst łatwy do czytania (ETR)

Urząd Gminy Brudzew

Urząd Gminy Brudzew, w skrócie urząd znajduje się przy ulicy Turkowskiej 29 w Brudzewie.

Tutaj jest budynek urzędu, w którym pracują wójt i urzędnicy.

Budynek ma  jedno wejście główne od strony ul. Turkowskiej 29.

Urząd jest trochę dostępny dla osób z niepełnosprawnościami.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami jest na parterze budynku.

Wejście do urzędu jest odpowiednie dla osób niepełnosprawnych, starszych i dla osób z dziećmi w wózkach dziecięcych. Przy wejściu jest winda.

Przed budynkiem urzędu jest specjalne miejsce parkingowe dla osoby z niepełnosprawnościami.

Wójt jest kierownikiem urzędu. Wójtem Gminy  Brudzew  jest Cezary Krasowski.

Wójtowi w pracy pomagają zastępca wójta, sekretarz gminy, skarbnik gminy oraz pracownicy referatów.

Czym zajmuje się urząd?

W urzędzie można się zameldować, zgłosić prowadzenie własnej działalności, wyrobić dowód osobisty. To w urzędzie otrzymasz akt urodzenia, małżeństwa czy akt zgonu.

W urzędzie zapłacisz podatki. To tutaj dostaniesz pozwolenie na usunięcie drzewa. Urząd zajmuje się też drogami, ochroną  środowiska, wywożeniem śmieci i planowaniem przestrzeni.

Kontakt z pracownikami urzędu

Zapraszamy Was do urzędu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30

Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 63 279 83 47.

Możesz też napisać wiadomość i wysłać e-mail na adres: ug@brudzew.pl.

Napisać pismo i wysłać je na adres:

Urząd Gminy Brudzew
ul. Turkowska 29
62-720 Brudzew

Napisać pismo i wysłać je za pomocą skrzynki do eDoręczeń: AE:PL-89438-10817-UCRTT-34

Skrzynka do e-Doręczeń to elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru, służący do bezpiecznej korespondencji z urzędami.

Wypełnić konkretny formularz sprawy znajdujący się na platformie komunikacyjnej Urzędu Gminy Brudzew znajdującej się na stronie internetowej:  eurzad.brudzew.pl

Osoby głuche i słabo słyszące mogą kontaktować się z urzędnikiem z pomocą tłumacza języka migowego.

Przynieść pismo, wniosek, dokumenty do urzędu i zostawić w Punkcie Obsługi Interesanta. Tutaj możesz wziąć też specjalne druki, które będą potrzebne do załatwienia sprawy w urzędzie.

Jak trafić do punktu Obsługi Interesanta?

Znajduje się on na parterze.

Wchodzisz głównym wejściem od ul. Turkowskiej 29.

Gdy wejdziesz do budynku, po prawej stronie zobaczysz punkt obsługi.

Jeśli przyjedziesz do nas autem zaparkuj na specjalnie oznaczonym miejscu.

W najbliższym otoczeniu budynku Urzędu Gminy Brudzew są dwa wydzielone miejsca do parkowania dla osób z niepełnosprawnościami.

Jedno miejsce znajdziesz po prawej stronie budynku urzędu od strony ul. Turkowskiej 29.

Drugie miejsce znajduje się za budynkiem urzędu.

Wszystkie miejsca parkingowe są oznakowane i pomalowane kolorem niebieskim z białym symbolem niepełnosprawności.